کد مطلب: 296288
به برخي ها فقط گفتم مواظب حرف زدن‌شان باشند؛
گل‌محمدي: خودم را جلو انداختم و براي تيمم از شخصيت و اعتبارم خرج کردم
تاریخ انتشار : 1402/08/10 16:21:54
نمایش : 438
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آنچه در هفته‌هاي اخير انجام دادم، تنها براي مراقبت از تيمم بوده و در اين راه از شخصيت و اعتبارم خرج کردم.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ يحيي گل‌محمدي سرمربي پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار تيم فوتبال پرسپوليس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازي حساسي به لحاظ جدولي با نفت آبادان داريم. نفتي‌ها نيز انصافاً جوان‌ها و باتجربه‌هاي خوبي دارند و با انگيزه بالا کار مي‌کنند. سال گذشته شرايطي داشتند که عبدالله ويسي اين تيم را در ليگ برتر حفظ کرد که کارشان کمتر از قهرماني نبود.

وي در ادامه افزود: ما هم تيم نسبتاً آماده‌اي هستيم. شايد به دليل برخي مسائل شرايط فني را که مدنظرم باشد، نداشته باشيم اما آماده انجام بازي خوب هستيم. هفته گذشته هفته خوبي براي ما نبود و از لحاظ شکل بازي و کارهاي فني خوب نبوديم. در اين هفته تلاش مي‌کنيم بازي خوبي انجام دهيم و سه امتياز را کسب کنيم. با توجه به شرايط به بازيکنان خوبي که حريف و ما داريم فکر کنم شاهد بازي خوب و جذابي باشيم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس راجع به چالش‌هايي که با عليرضا خاني عضو هيئت مديره باشگاه استقلال پيدا کرده، گفت: من بعد از بازي با ملوان صحبت‌هايي انجام دادم و گفتم هر کسي بايد بداند جايگاهش کجاست و درباره چه جايگاهي صحبت مي‌کند. اگر اين بحث‌‌ها را دو نفر فني انجام دهند، آدم زياد ناراحت نمي‌شود. من ناراحت اين موضوع بودم که وقتي ايشان اين‌گونه حرف مي‌زند احضار نمي‌شود و زماني که من در مقام دفاع از خودم برمي‌آيم و احضار مي‌شوم. متأسفانه يک مقدار کار عجيب و غريب پيش مي‌رود. اگر تخلف کرده بود همان لحظه که جواب ندادم و پس از چند روز صحبت و از خودم دفاع کردم، ولي متأسفانه هر دوي‌مان را احضار کردند. بحثم اين است که جايگاه‌تان را بشناسيد و درباره تيم حريف صحبت نکنيد، درباره تيم خودتان صحبت کنيد. اينکه درباره سرمربي تيم ديگري صحبت کنيد، کار غيرحرفه‌اي و غيراخلاقي است.

گل‌محمدي در واکنش به ادعاي يکي از رسانه‌ها مبني بر اينکه اظهارات او پس از بازي با ملوان در شأن سرمربي پرسپوليس نبود، يادآور شد: صحبت خاصي نکردم و گفتم (خاني) مواظب حرف زدنش باشد. من بي‌احترامي نکردم و هشدار دادم مراقب صحبت‌هايش باشد. فکر نمي‌کنم واژه‌هايي که از آن استفاده کردم، نسبت به واژه‌هايي که خاني استفاده کرده، تند باشد.

وي در مورد محروم و مصدومان تيمش براي ديدار برابر نفت تصريح کرد: وحيد اميري و مرتضي پورعلي‌گنجي مصدوم هستند و ميلاد سرلک نيز تازه به تمرينات گروهي اضافه شده است. يکي دو بازيکن جوان هم مصدوم هستند، ولي بقيه بازيکنان را در اختيار داريم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که آيا نبيل باهويي به مرز آمادگي رسيده است يا نه، گفت: باهويي از نظر جسماني خيلي عقب بود و الان بهتر شده است، ولي بايد باز هم در شرايط بازي قرار بگيرد.

گل‌محمدي درباره اينکه با وجود بازي دادن به بازيکنان جواني مثل محمد عمري و عليرضا بابايي، به محمدمهدي احمدي فرصتي نداده، گفت: شرايط طوري است که به همه بازيکنان نياز پيدا مي‌کنيم. در فشردگي مسابقات قرار داريم و قطعاً فرصت براي اين بازيکن مهيا مي‌شود. روي همه بازيکنان حساب باز کرده‌ايم و اينطور نيست فراموش شوند.

وي در واکنش به اظهارات ژوزه مورايس سرمربي سپاهان مبني بر اينکه 90 امتياز هم بگيرند، قهرمان نمي‌شوند اما تيم‌هايي هستند که 90 دقيقه دفاع مي‌کنند تا از تک گل‌شان محافظت کنند، تصريح کرد: من صحبت‌هاي ايشان را نخوانده‌ام. هر مربي که تحت فشار باشد ممکن است صحبت‌هايي کند که شايد بعدا پشيمان شود. مورايس مربي باتجربه خارجي است و هم از لحاظ شخصيتي و مربيگري خوب است. او شرايطي در سپاهان دارد که بدون هيچ دغدغه‌اي کارش را انجام مي‌دهد و شرايط او مخالف شرايط ماست. تيم ما پس از کسب چند جام قهرماني شرايطش به اين شکل است. اگر مورايس جاي ما بود شايد حرف‌هايي مي‌زد که بدتر از الان بود. بازيکناني داريم که در چند سال گذشته جام‌هاي مختلفي گرفته‌اند، اما به آنها بي‌توجهي شده. يک مقدار بايد او را در شرايط سخت بگذاريم تا ببينيم چطور صحبت مي‌کند! شايد تحت فشار آن صحبت‌ها را انجام داده.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس راجع به مصدوميت بازيکنان و تأثير مربي بدنساز در اين باره و همچنين بحث جذب دروازه‌بان خارجي گفت: هنوز تصميمي درباره جذب دروازه‌بان گرفته نشده است. در مورد مصدوميت بايد بگويم مربي بدنساز ما سال گذشته نيز حضور داشت و مصدوميت‌ها ربطي به بدنسازي ندارد. مرتضي پورعلي‌گنجي در تيم ملي مصدوم شد و در مورد ياسين سلماني نيز مي‌دانيم چقدر در پروازهاي مختلف بود و 17 هزار کيلومتر پرواز داشت. او 3 بازي سنگين انجام داد و در شرايط سخت زمين آزادي آن مصدوميت برايش پيش آمد. بحث مصدوميت بيشتر به خاطر شرايط محيطي و اطراف بود و ربطي به مسائل داخلي تيم نداشت.

گل‌محمدي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينکه آيا مشکلات قبلي از جمله بحث تغذيه در تيم پرسپوليس حل شده يا نه، خاطرنشان کرد: هنوز اتفاق خاصي در بحث مالي نيفتاده و قول داده‌اند امروز پرداختي داشته باشند. هنوز اين اتفاق نيفتاده. مي‌خواهم صحبت کلي داشته باشم. پس از جام‌هايي که بازيکنان به کمک هواداران گرفتند يک حس بي‌توجهي به آنها دست داده که چرا بعد از کسب اين جام‌ها براي دادن پاداش‌ها بي‌توجهي شده. اين حس ناخودآگاه به بازيکنان منتقل مي‌شود. من سرمربي بايد خودم را اينجا نشان داده و اجازه ندهم بازيکنان درگير مصاحبه شوند و تمرکزشان از بين برود. من به وسط آمدم و از شخصيت و اعتبارم خرج کردم تا بازيکنان درگير نشوند. من بايد از تيمم مراقبت مي‌کردم، در حالي که اين مسائل به شخص خودم ضربه زيادي زد و هر کسي مي‌آمد درباره من يک چيزي مي‌گفت، يکي مي‌گفت اشک تمساح است و ديگري بحث قهر و آشتي را مطرح مي‌کرد. بالاخره اين مسائل کنارش وجود داشت و آدم‌هاي بي‌خودي نيز درباره من صحبت مي‌کردند.

وي ادامه داد: بازيکنان بايد چه کار مي‌کردند که نکردند؟ در سخت‌ترين و بدترين شرايط سه جام گرفتند و دل هواداران را شاد کردند. آيا واقعا نمي‌توانيم با يکسري مسائل پيش پا افتاده، امکانات اوليه، پاداش و ... براي بازيکنان ارزش قائل شويم. برخي از بازيکنان سال گذشته پيشنهادهاي دو سه برابري داشتند و از آن گذشتند، به اين اميد که پاداش‌هاي‌شان را بگيرند و شرايط زندگي‌شان را بهتر کنند. بازيکنان در کنار اينکه اولين هدف‌شان دل هواداران است، تلاش کردند و حق‌شان محفوظ است. متأسفانه خواسته حداقلي بازيکنان برآورده نشد. من هم مجبورم وارد شوم و دفاع کنم تا بازيکنان درگير اين مسائل نشوند. آيا در چند ماه گذشته بازيکني را ديده‌ايد که عليه کسي صحبت کند؟ من اجازه اين کار را ندادم و خودم را جلو انداخته‌ام. آنهم با اين حرف و حديث‌ها که حالا بايد به کميته اخلاق برويم و جواب بدهيم. از طرف ديگر، يک تيم رسانه‌اي نيز هست که ذهن‌ها را خراب مي‌کند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تأکيد کرد: همين جا از هواداران مي‌خواهم هوشيارتر باشند و بدانند شرايط امسال سخت‌تر از سال گذشته و فقط با همدلي و اتحاد بيشتر بايد خيلي از مشکلات را حل کنيم. اين خواسته من از هواداران است که به تيم فکر کنيم. شرايط سخت است و بايد بيشتر از گذشته تلاش کرد. از مديران باشگاه مي‌خواهم شرايط حداقلي را براي تيم فراهم کنند، اين خواسته زيادي نيست. اميدوارم با تمرکز خوبي مسابقات را ادامه دهيم. اين تيم متعلق به ميليون‌ها هوادار است و زندگي‌شان بستگي به نتايج تيم دارد. ما قهرماني‌ها را راحت به دست نياورديم و عزيزان زيادي را در همين استاديوم آزادي از دست داديم. ما براي قهرماني‌ها جان داديم، جام‌هايي که خيلي سخت به دست آمد. شايد براي برخي‌ها کسب سه جام عادي‌سازي شود، ولي با شرايط سخت و فوت چند هوادار به دست آمده است. اينکه خيلي راحت از اين مسائل بگذريم، درست نيست و بايد بيشتر از قبل هم کمک کنيم.

گل‌محمدي راجع به جنايت صهيونيست‌ها در غزه هم گفت: اعتقاد دارم جنگ در هر جاي دنيا با هر دين و آييني خوب نيست. من هر جنگي را محکوم مي‌کنم، چون در اين جنگ کودکان و افراد غيرمسلح از بين مي‌روند. اين اتفاق از لحاظ انساني و ديني و هر طور که حساب کنيد، خوب نيست. اميدوارم اين جنگ متوقف شود، چون فقط مردم عادي ضرر مي‌بينند. ديدن اين صحنه‌ها براي هر کسي که کمي رحم در وجودش هست، آزاردهنده است و اميدوارم متوقف شود.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg